Aktualne promocje
Reklama

Dostęp do całej bazy formularzy

Dzięki jednorazowej opłacie zyskujesz 12-miesięczny nielimitowany dostęp do bazy liczącej ponad 7 tysięcy aktywnych formularzy, ułatwiających codzienną pracę osobom prowadzącym dowolną działalność gospodarczą, biurom rachunkowym, działom kadr i księgowości, kancelariom prawnym, jak również osobom prywatnym.

W ramach jednej opłaty 299 zł netto (367,77 zł z VAT)(na 1 stanowisko), nabywasz nie tylko licencję na korzystanie z formularzy przez okres 12 miesięcy na nielimitowaną ilość pobrań formularzy, ale również możliwość bezpłatnego wykonania wzoru formularza, którego nie znajdziesz w naszej bazie. W cenę subskrypcji wliczone są także aktualizacje formularzy i pomoc techniczna w zakresie używania formularzy. Czas trwania subskrypcji liczony jest od momentu aktywacji dostępu.

Wszystkie dostępne w bazie wzory formularzy, umów, szablony pism i dokumentów można edytować, a dzięki aktywnym polom tekstowym wszelkie obliczenia dokonują się automatycznie, co eliminuje możliwość popełnienia błędu podczas wypełniania dokumentów.

Po zapisaniu druków na komputerze można je elektronicznie archiwizować bez żadnych ograniczeń czasowych. Formularze podzielone są następujące kategorie tematyczne:

  • podatkowe (m.in. PIT, CIT, VAT, NIP, akcyza, kalkulatory podatkowe, itp.),
  • kadrowe (dokumenty dotyczące kadr i zatrudnienia, w tym m.in. umowa zlecenie z rachunkiem, umowa o dzieło, zaświadczenie o zarobkach),
  • umowy (umowy cywilno-prawne oraz pisma z zakresu zatrudnienia, handlu, usług, pożyczek, własności, umowy spółek),
  • finansowe (m.in. nota odsetkowa, faktura VAT, nota korygująca, kalkulator odsetkowy oraz inne dokumenty z zakresu finasów, pożyczek, papierów wartościowych, windykacji i należności itp.),
  • firmowe (druki z zakresu finansów, handlu, umów spółek, zatrudnienia, rejestracji/likwidacji, pełnomocnictw, itp.),
  • prawne (formularze dotyczące KRS, KRK, ksiąg wieczystych, pisma procesowe w postępowaniu cywilnym, itd.),
  • urzędowe (dokumentacja skierowana m.in. do ZUS, Izby Celnej, Urzędu Patentowego, Urzędu Skarbowego, PFRON i innych urzędów),
  • Unia Europejska (druki związane m.in. z wizami, zatrudnieniem i pobytem, europejskimi wnioskami o zwrot podatku VAT oraz Systemem Informacyjnym Schengen),
  • budowlane (wzór formularza budowy, pozwolenie na użytkowanie, zgłoszenie robót budowlanych i wiele innych),
  • BHP i HACCP (m.in. wzór wywiadu zawodowego, karta wypadku, księga HACCP),
  • windykacja i należności ( wzory pozwów, upomnień oraz wezwań, w tym nota odsetkowa, PIT-AZ(1), KRS-D3, wniosek o wszczęcie egzekucji, itp.),
  • transportowe (faktura transportowa, karta ewidencyjna pojazdu, umowa dostawy, itp.).

Formularze, na bieżąco aktualizowane według obowiązującego prawa, są dostępne w formacie Word, Excel oraz Open Office. Wszystkie formularze w formacie PDF, które nie są formularzami aktywnymi, są dostępne bezpłatnie.

Zamów dostęp do formularzy na 12 miesięcy

Masz pytania – nasz Konsultant jest do Twojej dyspozycji: 22 257 81 51 GG: 37728307

Dane kontaktowe do firmy Signform.pl
Adres:
www.signform.pl Sp. z o.o.
ul. Gibalskiego 21
01-190 Warszawa
Telefony:
+48 (22) 257-81-51 - Sekretariat
+48 (22) 257-81-52 - Fax
+48 (22) 257-81-44 - Dział Handlowy
+48 (22) 257-81-40 - Dział Pomocy Techniczno - Formularzowej
+48 608 43 63 83
Pozostałe dane:
NIP: 526-24-68-304
Regon: 016391241
biuro@signform.pl
Dane konta bankowego:
Konto bankowe: 94 1090 1883 0000 0001 0149 4536
Bank Zachodni WBK S.A.
9 Oddział w Warszawie
© www.iform.pl   Regulamin serwisu